kilykilyk 唱得好有古典嘅感覺,公仔箱論壇. V8 i( p4 w1 j/ Q 8 L, H: p6 d; E. B: H& W4 Jtvboxnow.com期待妳下個自唱作品!!tvboxnow.com7 ~) K6 [* ~( E$ j. q2 | ~劍全~ 發表於 2025-6-18 10:54 PM