返回列表 回復 發帖
有点恶!!!

有冇依據先.唔好嗡得就嗡.不過都要多謝你

食。。。。。。。。。。。。。。。。。。。屎:ono
:ono
:ono
乜D屎5系食物残渣来既咩。。。。甘都仲有人食。。。。仲要用50万RMB添。。。
3 S; j8 K) o0 N/ e  i公仔箱論壇            真系蠢但加零9啊!!
特制的醬料是什麼東西呀番茄醬嗎還是辣椒醬....!
如果唔計味道,食黎有咩用?
吃屎需要的費用0 Y- P& H( T# v- X
OMG.....
, }+ N4 m/ ^# b7 }4 D( _tvb now,tvbnow,bttvbI Sell
唔係掛 ...
食屎???
' S: Y! d- v  J5 x) p) ptvboxnow.com 笑死我啦
哈哈,如果要试屎味?两个月吃屎?
Thanks for sharing!!!
日本人?食屎9?
食屎
返回列表