返回列表 回復 發帖
B.戴在左手
thanx
CCCCCCCCCCC啊
well... assuming that i like the bracelet... i choose A
C.随便放在包里
我會...........B.戴在左手
right hand...
b...........
bbbbbb
B~~~~~~~~~~~~~~~~~
i will wear it on right hand
( R' a$ O0 }& S) y) ulet's check it out
O_O...
7 ]% Z" O3 y0 [9 [- }tvb now,tvbnow,bttvbi will choose C XD
what person an I ?
B.戴在左手

回復 #1 sunnyx 的帖子

BBBBBBBBBBBBBBBB:onion31:
返回列表