喺LV個時去左grand canyon個skywalk, 成20幾USD行一個轉, 好唔底, 係個skywalk上面唔可以影相的!! 唔準帶相機同手提電話, 要影相就要搵佢地,成25USD一張!!! 偷偷地都唔得, 要過探測器的, check到有相機同電話都唔出.
" s4 W( X1 A" A4 K不過大峽谷就真係好靚, 一生人一定要去一次的.! R: r% ^; {7 [
5 F" A# m* T' Z( [' }, v; KTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。% `: |5 Y: a3 d* N
TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。, F9 x8 U0 T9 U
a' h) D" J' v# MTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。' o+ E. R0 |& J5 q
|