返回列表 回復 發帖

[戀愛自白] 各位姊妹兄弟好

我[]係度同大家分享下我[]既少少故事!'舊'年11月左右我1見鐘意[]左個男網友,我有同佢暗示!但5知係[]米因為禁[]赫到佢[]尼排5敢msn[]尼!?[]合!見5到佢我冇乜動力嫁!而家[]既我5開心!冇乜心機![]矣好煩
你同嗰個男網友識咗幾耐先?小心俾人呃呀
我[]係度同大家分享下我[]既少少故事!'舊'年11月左右我1見鐘意[]左個男網友,我有同佢暗示!但5知係[]米因為禁[]赫到佢[]尼排5敢msn[]尼!?[]合!見5到佢我冇乜動力嫁!而家[]既我5開心!冇乜心機![]矣好煩 ...
1 A& Z+ x: V5 a5 B0 y) ^agirlxka 發表於 2011-3-20 06:59 PM
你同嗰個男網友識咗幾耐先?小心俾人呃呀
你同嗰個男網友識咗幾耐先?小心俾人呃呀
  S) T3 e+ _5 B0 z: d5 zjohnny_wtchan 發表於 2011-3-21 04:11 PM
. L0 N- K  a5 ^# K
你做咩抄我句野講......
3~4個月左右!多謝你禁有心擔心我呀^^
返回列表