返回列表 回復 發帖
:019:
不是魔鬼吧!冇口德
係啦... 咁又唔係幾好.... 哩個係不幸啊...
太過份....太過份....:024: :024: :024:
/ `7 W; V- k( @' B$ D0 j$ n- W) }人地是天生 .....
原帖由 rj......... 於 2007-9-3 05:57 PM 發表。 2 G$ z3 i5 C0 c% {; F& m2 K
佢有病姐....唔係魔鬼....咁叫佢太過份啦:onion31:
- ]+ c+ b9 j& g公仔箱論壇9 r! {' A3 |) ^  G2 E' b  A* H$ T9 e

0 E/ ~" r' k& L完全認同呀~!!:onion31:
同情...公仔箱論壇# b! [1 r/ k9 P( n
:019: :019:
she's only sick...not devil......pity lil gal
好可憐...
返回列表