返回列表 回復 發帖
我會大叫跟住走人 ..

: Y! ]" P( `- y' ?! F" Rtvboxnow.com一腳踢走佢!
:onion31:
:onion18:
heart
當然走人喇..唔通仲坐係度咩:onion05:
好难讲啊,看当时情况而定。
thanks for your sharing
希望不会发生啦~
攞佢黎玩..
大叫跟住走人 ..
拿上来...拔掉它的头发.. 公仔箱論壇8 E8 H- Q5 f8 Z7 N+ C% i" z
然后拍照,再威胁它讲四个号码.. tvboxnow.com& @; W$ d' c  R1 F5 a, D
最后....当然就是跑出去找人来救我咯..
一腳踢爆佢的头:024:
返回列表