原帖由 ed_teck 於 2007-9-26 01:18 AM 發表 公仔箱論壇+ V9 w$ x- Y6 {* s
3 S" Q- S' X( ^( l" v" ]
千萬唔好.. 肯定失敗... 乘虛而入尼家野已經唔work.. 分分鍾得不嘗失..tvb now,tvbnow,bttvb: k1 e* v9 I7 s, r
我建議你做好一個好朋友的本份, 陪佢渡過最失意的時間.. tvb now,tvbnow,bttvb8 O6 l1 b5 x/ W; B/ f3 g
我都覺得。。。所以都係冇做到 |