原帖由 vamp 於 2007-10-3 12:08 發表 公仔箱論壇7 b3 t+ W2 T$ J" b7 C# w R
yes ~~~ that's the make up only !!!:onion14: 0 ~9 w: o" I$ N
# g/ p# V, y, R8 n9 D: L9 Y' F 嚇得我呀? 無啦啦Angel塊面咁多雀斑, 原來係化妝 # B) E/ h8 a! E
+ }. T# `# Y5 i; }tvb now,tvbnow,bttvbP.S. 仲想問你佢用咩遮斑 |