返回列表 回復 發帖

[戀愛自白] 一個好耐都冇拍過拖既男生

一個好耐都冇拍過拖既男生,慢慢先發覺依家想識D女仔都難,搵女友, A2 H" F8 Z; F* l4 q
仲難.....自己工作又接觸唔到女仔...有時喺搭車見到D女仔,唔通
" c0 |4 t5 B! [/ ^走埋去同佢講(可唔可以同妳做過朋友呢?)有時D朋友問點解唔搵返個公仔箱論壇3 u1 c$ S% i6 O% o6 P
女友,我都想.....我只係喺度呻吓!祝福睇完我呻依段既妳地...開# r- K" b/ a2 T5 X
開心心...甜甜蜜蜜
返回列表