返回列表 回復 發帖

請求幫忙

我download咗"百人斬少女",但就唔識用外掛字幕,請問有冇人可以教我呢?Thanks a Lot
用咩程式睇?
原帖由 balea 於 2006-9-12 07:02 AM 發表
1 M" M8 ^9 t  B( X. U3 _7 Rtvboxnow.com用咩程式睇?
+ b' _  Y8 `$ h/ G* r

' X! C, b# A2 P$ u) d2 X公仔箱論壇you have to say what program you use to watch the video, and what format is the video..
Xw2X

[url=http://i9.photobucket.com/albums/a93/SonOfChina/AxelSig.jpg]http://i9.photobucket.com/albums/a93/SonOfChina/AxelSig.jpg[/url]
返回列表