有否更多資料,我也要去湊湊熱鬧.若然有緣遇上你,可以飲杯咖啡食件餅.不過攪基就不要預我.哈哈哈!) `4 M$ K0 Z+ g5 L- W7 L
my40 發表於 2012-2-27 01:45 PM  2 ^1 {1 k- l( ?+ e
7 ]$ y% @$ W7 I# p* O2 P) e( xtvb now,tvbnow,bttvbSorry I miss you this time, I will look for you next year and you better pay the coffee. Hahaha. |