|
   
|
24#
發表於 2008-2-15 08:57 PM
| 只看該作者
如果冇女朋友既話,還可以既…又唔係唔識…安慰也好,有需要既話…tvboxnow.com1 z$ v/ l$ d% n% e
公仔箱論壇 e9 @3 w. G3 Y! W0 z z, m2 d9 W! x! p
不過如果我有女朋友既話,我就接受唔到啦,我都幾忠於女朋友果種男人黎,所以…TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。) h% _# o6 q0 L: J
公仔箱論壇: X' Y7 P- i/ h( E
我係巨蟹 |
|
我受了重傷 已不再對愛有渴望 握緊的手始終要放開 留得住的只有恍然 |
|