返回列表 回復 發帖

總覺得蝙蝠俠--夜神起義影射緊文革同共產黨

岩岩睇完蝙蝠俠--夜神起義,tvb now,tvbnow,bttvb, y( \' R3 u. G. W
總覺得佢影射緊文革同共產黨!!!~
" L3 G) _" B3 K! Ctvb now,tvbnow,bttvb* i4 n3 F, ~' l1 C3 I
(Ps.大陸唔知有冇得上呢?!~)
唔係呀嘛... 係咪你諗多左呀...?
9 p$ {" T7 ^2 |tvb now,tvbnow,bttvb(by the way... 我仲未睇......)
返回列表