返回列表 回復 發帖

[問題] 北京火車團

各位大大你們好  小弟想於11月参加從香港出發的北京火車團.希望各位大大提供一些心得和經驗和旅行社.多謝各位
你好! 我都想11月JOIN 火車團去北京. 唔知JOIN 油X地好, 定星CUP好......
$ @  w# r" L- d" ~' P  O3 r公仔箱論壇上網SEARCH, 見人地係2009年去星級住HOLIDAY IN EXPRESS. 好似幾好咁....但佢而家D單張又無提過住呢間.... 請問有無人2012年JOIN過火車團, 可以分享下!!
1

評分次數

  • civicboy1969

其實自己去都OK
6 |3 D% s# ?: [2 ]# q4 ^4 ?# H9 pTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。5年前坐過火車去北京, 落左車番酒店都仲搖緊 (個人感覺Only)
1 A- E$ G/ y4 x$ i不過個時讀緊U, 無咩所謂) M/ ~3 m( d+ n$ l
而家人大過左無咩時間, 所以會選擇飛機公仔箱論壇+ P, k; x* T3 b$ ^' h; `# [2 p
BTW, 坐火車其實好好玩, 尤其一班大fd, 吹下水, 玩下pair牌, 真係好開心...
1

評分次數

  • civicboy1969

返回列表