返回列表 回復 發帖

[自拍] 我的婚紗照

大家覺得點??
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
好靓, 仲有无男主角?
哪拍的啊  不錯啊
一般般吧
2 I% d7 S' C% e7 y公仔箱論壇tvboxnow.com/ G6 M" M/ P9 M  P% _7 U  W# w* C
我只能說很有勇氣
' e+ Q$ Q/ c  y* q7 Dtvboxnow.com
8 k# x7 T, W5 m( g: F: [/ K2 Y- n: ftvb now,tvbnow,bttvb其它的留給別人評論
征婚?你係揸机嗰位定係着衫嗰位?啲相嘅取材角度仲係几唔错嘅,焦点人物嘅身材都还几好,某啲角度嚟睇女主人翁尚可以抱住欣赏态度。
looks great
熟透了,在不吃就烂了。
你应该嫁得不错
3 H. Q9 o- Z% Etvboxnow.com这就是我对你的评价
哈,不夠專業啊,有人入鏡了~
very good
好古典及優雅
好华丽啊~~~~
nice ~!
多謝你,永遠支持你
very good shot
返回列表