返回列表 回復 發帖

[疑難求助] 啱啱開始拍拖但就分開4個月keep到嗎?

我係男仔,大約一個月前識左個女仔,大家感覺都吾錯,一個月黎成日都Whatsapp,每個星期都抽時間見下,睇下戲,但個女仔要去外國4個月,係佢去之前我無表白,但我地拖左手行左好耐街,佢走果日仲抱在一起,輕輕咀左一啖,, Z8 r4 i  e# b3 N+ R
其實咁算吾算默認左對方?4個月會吾會keep到呢?
呢個...真係一個好大的挑戰
( q9 i; V% D1 `7 P首先, 你地冇明確的肯定對方.........tvb now,tvbnow,bttvb, n# M2 T1 o1 ^' k: g( y
再者, 四個月真係可以發生好多野......./ ^1 ]- t% S5 u, C8 y. V
如果你好肯定你的感覺的話, 呢四個月你要加油去爭取
我之前都問過佢會吾會識到男仔or拖條鬼仔返黎,佢話吾會,佢吾係咁的人
8 |) o) d/ [  i& m4 U我又話4個月咁耐我會掛著佢,佢話返黎會陪返夠本......tvb now,tvbnow,bttvb+ a' }  l# C  y- a% z9 a5 H
但佢走左兩日都無咩消息....
順其自然啦
都好兒戲下. 不過小心d啦.  感情是要打樁的
返回列表