一眼睇去...超令吸引左我...FUCTION 都好!!
: O2 Q* n" B: z) P$ z' q公仔箱論壇唉...好似要成3月先有,,,太令我失望!! ..SONY 既 GOODWILL好似唔係幾好咁!! 好多人都後悔左買機
4 @$ g9 T& {. itvboxnow.com3月全部手機都發怖, 如果衰就話,好我就真係唔知佢部Z有咩作為6 z% i2 Y6 G6 x4 e
本來諗住買IPHONE5 ,但呢部太吸引我, 但太遲出
, N3 @5 J a7 btvboxnow.com好難決策!!4 \# _' o) i/ L4 `0 B6 y+ q7 N
有咩人用緊SONY機...好唔好?? |