返回列表 回復 發帖
i think is apple de... & X% L; y9 |+ p, f2 j
branded ma
nokia電話好貴~~
0 f+ e9 q$ f, a  m/ t3 |2 g3 X. Y% p3 ~TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。但是他耐跌~~
當然是nokiaㄚ
三星的機都比較貴
for this title i think PDA work with window mobile Operating system are more expensive phone in malaysia.
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
i THINK sONY eRICSSON IS THE MOST eXPENSIVE ONE
返回列表