返回列表 回復 發帖

[手機情報] Note 8.0 周街係咪已經冇曬現貨

如題,聽人講要等但唔知幾時有貨公仔箱論壇( H6 f4 l$ g7 y% ?2 P3 M

, I" g9 r! T# m7 {! q: l1 q; _+ t- S$ c9 h
邊到仲有????
咁好賣??
Note 8真係幾好賣,我第一水訂訂都要等10天,現在快樂使用中
我仲諗緊NOTE2 換佢或 MEGA!!!
Still available .. just bought Note 8.0 LTE :)
How much is Note 8.0 LTE?
在街見到好多人用note 8, 好用嗎?
7# crystal1357 公仔箱論壇  N$ }" _+ i; J: Q
我都用緊LTE 版本..如果你唔怕佢8吋大小小..係好好用...又夠快..
返回列表