返回列表 回復 發帖
i like no.2
4个都好可爱哟~tvb now,tvbnow,bttvb- C% v4 X  K' k) D4 W
好喜欢丫
喜欢第一个
Walk on, walk on, with hope in your heart,and you'll never walk alone!
第二个好靓喔,GCGC
4个都不错..但我选第一个..因为没什么打扮都很美了..其她三个都化装了..
no 4 is my type
1 can be better if not in uniform
" t2 E+ F1 P( M3 s5 A- C2 has a really nice smile公仔箱論壇) \( q1 T. r; i  O3 q$ G" D4 ]
3 is pretty cute
) Z. _  V' `# w8 Etvb now,tvbnow,bttvb4 not much to say about her
第三個幾好喎
thx for sharing~~~~~~~ no.3
第2个。。。。。
全部都正 ,不過我都係揀第一個
they all ok la.....tvb now,tvbnow,bttvb) t8 u/ f7 B" \: w  Z: B' h! _! R" N3 A
4.....
比较喜欢第三的
第3个^^
3号仔
返回列表