返回列表 回復 發帖

[問題] 平機 Motorola Moto G 好唔好用?

本帖最後由 rancerock 於 2014-2-7 03:50 AM 編輯 4 w7 Z( z" P( M4 Z

/ G( A! T/ ~7 u/ aTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。打算另買部平平地普通簡單既手機用,唔要貴既,網友就介紹咗我呢部嘢,請問下呢度有冇人都係用緊呢部機,點啊?好用嗎?有咩咁特別?唔該~
; e* |" C/ ~+ l3 G公仔箱論壇$ V' h8 A# I3 E& g
用嚟体验原生系统的确一流,畀你感受到整个原生系统嘅逻辑,但係用惯其他进过加工或者定制过嘅系统,都係谂其他机,加上镜头优化上的确只可以用勉强过得去,太认真就会输~
返回列表