返回列表 回復 發帖

回復 #1 霸主 的帖子

just ok......I saw more pretty than her b4 ...!!!
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
講真... 距都唔系好靚女....
; t1 x  j0 ]: e- a) |公仔箱論壇
" O8 q& x1 c; F+ R如果要更加靚...就唔改整一整排牙...  整左 will look better....
都ok既, 不過棚牙就有d怪~
so so only
講得誇張d喎
不错~~虽然嘴巴有点怪怪的感觉~~但大致上都OK。
好丑呀,公仔箱論壇1 k8 H8 l: h, ^0 z0 P. c7 j
ok la, my F:onion14:
ok lo!!!not bad:onion18:
真的很一般,不过我能理解情人眼里出西施啦。
ok very good thx
gd.... not gd enough.......
过得去,soso
如果他都算美女,世界上就没有不美了!!
% R" O; F) m4 \+ S6 e, ~! ETVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。
返回列表