返回列表 回復 發帖
it's not a problem
有小小冇問題
只要不影響健康,她也不介意就OK; h6 U! r. H: _6 @
如果她一天到晚嫌自己胖又不想減肥就有點煩
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
我要减肥拉
我是不怎麼介意啦!公仔箱論壇- h! N$ ~5 @/ i
不過只要他不要太大就好...
  \/ E1 G  i% K5 ^. E" R. y公仔箱論壇不過有肚肚還挺好摸的...=P
For me, this is not a big trouble./ i# E$ w' o' z4 k: y; ^* h- `
I won't mind.
唔介意女仔有一點點肚腩因爲我都有lol...
! I2 S" Y+ A1 y7 p1 i; d: y  c不過我都冇女朋友><
男人可以有少少, 女人少少都唔可以有.
呵呵,共同努力减下来啊
我覺得男唧對女唧無乜所謂挂..小小反而仲好拉.我覺得
女人一定不能有肚腩
小小冇問題 ~~~~~
i dont mine.... :)
有小小冇問題
返回列表