返回列表 回復 發帖

請問BitComet0.70係咪冇得儲存個設定ga??

我download左0.70之後,次次開返都要重新較返晒d設定,如果唔係就好慢......=.=
2 L" g5 J, V7 G3 x7 w2 W, Y咁係咪冇得儲存ga??thx~~
返回列表