返回列表 回復 發帖

為何一按link便由flashget download???

真係好慘,無啦啦一禁條link download野就去左flashget, 而家download番個比特精靈又用唔到,公仔箱論壇+ J% R6 a! t2 C% ?" w, A
都係去左flashget,點解??????????????????????
在flashget 做呢個設定
: H- p/ E7 ]* Gtvb now,tvbnow,bttvb
6 `" |" m# ?4 i( ytvboxnow.com
. b( v) A( _( ^2 x+ k' n7 f* r7 `! z3 ?0 x- i4 F4 k

% R1 L9 i% P- ntvb now,tvbnow,bttvb. M0 {, ~: V: ?* r
[ 本帖最後由 error403 於 2008-4-20 12:19 AM 編輯 ]
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
.I see solutions not problem..........
.........................
:014: :014: 謝謝妳~
返回列表