返回列表 回復 發帖

[討論] 有問題一問

我之前系我fd屋企見到 部電話開藍牙 就可以 同電視連接 之後將電話既野顯示係電視度 我想問點整 我用緊note2 而屋企部電視係song  可以連接?
唔係藍牙,係wifitvboxnow.com6 X  y' o* }' }, }; G' n' N( s$ n% a

/ i7 V  Y/ g( _+ q# O; u你電視要支援DLNA/Mirror cast或其他同類功能
認真睇真啲真係又真係
DLNA 既做法tvboxnow.com) ?8 {! V7 E- g! s$ W
http://www.jb51.net/diannaojichu/144125.html
* [' c( l  }/ T4 q: ]. rtvb now,tvbnow,bttvbMiracast 既做法(Mirror cast)! H) P, E  m4 G1 u$ x
http://www.techweb.com.cn/smartvideo/2015-04-16/2143065.shtml
1

評分次數

  • ject

返回列表