返回列表 回復 發帖
thanks for sharing!!
如果你用返正常d既角度 同 唔好做d怪怪表情..我估會幾好睇
唔好喺上邊影啦   U0 ^4 y% f2 Z
影番正常d啦~公仔箱論壇8 f3 V6 G; Y1 F  C
☆★☆★我唔識英文※你同我講既話※我咬你架★☆★☆
鏡頭太高,頭太低...最錯就係對眼向上翻...好怪...我相信你係想學D女仔影呢咁嘅角度...但係唔夠經驗
/ n' R+ b( U3 k) D0 y' ]7 O3 |tvb now,tvbnow,bttvb. ~4 D( R1 l1 _- u; a+ l# @
[ 本帖最後由 csky12 於 2008-5-15 09:49 AM 編輯 ]
[改變不能接受的, 接受不能改變的]
返回列表