返回列表 回復 發帖

回復 #1 MagicAndy 的帖子

good:024:
thanks 4 sharing ya...!!!!!!!
好想食呀

回復 #1 MagicAndy 的帖子

謝謝MagicAndy的熱情分享!!!:onion05: :onion05:
thank 4 sharing
d 嘢你响边處買 ge??
7 G" Z: H* V" J  q* B$ 都 ok wor............................

回復 #1 MagicAndy 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
正。。。  好豐富
又係另一個好提議...good~
which part of hong kong can get it?
Wa.....美味但成本好高啊!公仔箱論壇1 M; b6 n1 v. c5 `9 [
會唔會膽固醇太高ka....!!!!
) w) A2 x6 j& B! X
wow, tat a great place
vow! summy!:014:
good , thAnks :onion05: :onion05:
返回列表