|
     

|
2#
發表於 2008-5-22 05:23 PM
| 只看該作者
回復 #1 惡魔玲 的帖子
惡魔玲~ 好彩我搶到第一個沙發黎坐~
0 r3 O( \; K, J3 w3 u公仔箱論壇支持下你先。。
9 ?: \0 S% R+ E: ktvb now,tvbnow,bttvb如果照片大張 d 會更好啊!
$ K# j" q+ r" v因為e家 個 TVBNOW logo 頂住左三份一啊~tvb now,tvbnow,bttvb+ C" A# W5 }, J% r2 V; |) U
哈哈  |
|
莫愁前路无知己,天下谁人不识君. 穆里尼奥, 一路走好.. |
|