返回列表 回復 發帖

IE 問題, 請幫忙!!!

唔知點解, 當我用緊IE 上緊網時, 開另一個IE, 新果個唔能夠正常運作, 4 F6 d2 O9 g5 T' d6 I( x4 A1 {
開了又關不到, 又不能打網址, 唔知大家有沒遇到過這情況!
我都有呢個問題喎
如果你是用新版ie7就去微軟到進行更新修正。% p7 U$ l* g/ }3 l4 N8 M
其餘版本就唔知。
返回列表