返回列表 回復 發帖

[出賣] 想問問大家,咁樣算唔算發姣??

單選投票, 共有 1459 人參與投票





您所在的用戶組沒有投票權限

/ e- f* Y& i  u( N5 M咁都被人話發姣 orz...
8 b+ _3 u6 z8 i" ^$ t( H0 {) [tvboxnow.com各位點睇呢??
1

評分次數

  • rickyeva

一點都不覺有
不要从自己的角度看他人的事
咁叫“待溝”!
normal look arr
my japanese name
秋本 Akimoto (true autumn) 紅葉 Momiji (crimson blade)
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
一点都不觉有在發姣
very normal.....nothing special la

      

個樣幾似我同學+ V' }0 ~, W: d; @
佢係唔係韓國人黎嫁-,-. u- l% ~9 ~" n6 D$ `; X/ H! R
! O" e1 ^; q9 o6 o
tvboxnow.com4 T9 C7 t7 o- `  U+ Q  a
嘿嘿露埋出黎...
, `0 _& _; v. b6 }不過0- -唔係幾算
佢係闷到抽筋...等食饭/放工多d
so normal la!!
少少咁啦....
abit fat fat ar .. hee hee ~~
人生不在乎得到什麼, 只在乎做過什麼!
放多兩張黎睇清楚
没有什么不同呀!呵呵呵~~
没有什么不同呀!
返回列表