換左新MODEM之後好慢,首先你個MODEM後面有無連ROUTER
' S6 _5 h- O! v公仔箱論壇另一件事,BT 你用邊隻PROGRAM, BITCOMET,定係迅雷??
) s- g; X1 P( g otvb now,tvbnow,bttvb同埋VERSION幾多tvb now,tvbnow,bttvb: D0 ^8 u3 `/ @
8 ~7 C' d- s6 i! q4 y6 C8 Ctvb now,tvbnow,bttvb最大可能係BLOCK 左某D PORT4 y! C! @1 p% j0 P
如用BITCOMET,裡面可以random過另一PORT,之後再試下 |