原帖由 肢端肥大症 於 2008-11-25 10:26 PM 發表 ( Y! {8 ^. z: Q/ I
想問下係男定係女 tvb now,tvbnow,bttvb7 v R% Q/ S( o% T: e
唔明白點解有好多人都錦問我?咩我真的似女仔嗎?雖然練了葵花寶典(講笑)
1 S- a2 A8 Y5 X, |$ z2 i" X5 E但我絕對徹頭徹尾是一個男生!不信的話可以驗下(都係講笑)
% a) w. |8 w3 j) Qps難道是因為我個樣雌雄難辨,所以沒有女生敢接近我...........(都係講笑) |