返回列表 回復 發帖

畫面慢動作............

點解我睇日劇TVBT(rmvb檔)唔係好順,睇睇下畫面會慢一慢,跟住又冇事,不過睇動畫(rmvb檔)就冇這個情況出現,
0 a2 K7 Z4 l; T+ c請問為什麼會這樣.........................唔該:Q
全部都係咁?
9 n; q3 p5 Y/ A3 `: x9 {7 q( \普通的版本,我係冇呢個問題~我係用KMPlayer~+ c! _! I' n0 @! t

# G6 h0 v) D8 g7 utvb now,tvbnow,bttvb不過我有下載過1024*576版本,我部電腦就力不從心了~
返回列表