返回列表 回復 發帖
hahahaha公仔箱論壇8 L, w+ g* e' U
ok wo
又真係有d似.....
holy shit, u do look like him
哈哈哈
& j6 F6 I) ]8 F" r8 |- k' T. B- Otvb now,tvbnow,bttvb你好像他噢!!!
  h8 O! @7 Y) g3 u分不错你或他了
哈哈.有点像.
.....好像..

老实说一点都不像

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
真得有点像
~~~孤独是一种情调...有时比承诺更可靠~~~
真的好像咯^^
你沒有眉毛..
那裡人啊你 O_O?
kindda look alike =)
真係幾似...不過條眉超唔似
有點像
似到十足.tvb now,tvbnow,bttvb4 |# @# X% I/ w; d
一樣咁樣衰
返回列表