返回列表 回復 發帖
變態......d人好x街囉....甘樣對d狗
! R  }3 G- I6 Y5 w# H* t
係我打七個勾佢果個人
哀... 遲早有報應的!!!
用個腦都諗到鯊魚係釣唔倒啦頂
楼上的说的对,真的还是假的?
楼上的说的对,真的还是假的?
o0o你老母啊。。。。% B/ z2 A8 h- R- k  k5 X
试下捉他孩子去钓鱼啦
Thanks...
FXXK THEM!!!! 冇人性!
太無人性了, 佢地下世會做狗.
人才是恐怖的动物。。
That is horrible.
有沒有搞錯,干嘛不用自己来当钓饵。没良心的人。。
没人性 虐待动物 怒
落後的國家要獵捕動物~tvb now,tvbnow,bttvb9 U0 A5 n9 X" `5 ~4 A0 [
沒有先進的機械~% s0 c6 x2 T& \5 p' x4 ~
方法都是你無法想像的!
返回列表