返回列表 回復 發帖

曾經

我中意左一個人
, J4 D$ q% _7 B: |! ]# x' x如果再繼續中意佢自己會受傷我知道...
5 m- ]0 z. r% ~! `, j# X6 M* htvb now,tvbnow,bttvb但係我真好不捨得; L3 x' a$ ~5 O
到底為自己心愛既人犧牲係唔係真係要為左得到佢在意我
返回列表