返回列表 回復 發帖

心經

本帖最後由 perryyau2005 於 2009-11-7 10:13 PM 編輯 2 U- M% P  ]. _7 c2 z

1 }: g2 y# S$ F6 Z1 T; p+ i1 c1 R* Etvb now,tvbnow,bttvbhttp://hk.myblog.yahoo.com/perryyau2005
今世种得果,三世受得因,所以今生接受因果循环,别怨天,别怨地。只怨自己所造的因,今世受得果。忏悔,公仔箱論壇" P' J! `- p; `- u/ W
印经书广结善缘之外,尽量别伤害别人,用自己的能力帮助别人。钟是因,得是果。
因果論....我好深信
因果论喺唔错 但系所有既野都喺有咗因为先有结果; H- \$ ~! g+ J9 Z
其实因果论都喺有咗因为先会有依家既因果论
1# perryyau2005
一 念 之 非 即 种 恶 因, 一 念 之 是 即 得 善 果
7# 阿兔
返回列表