返回列表 回復 發帖
隻蜘蛛跟本唔係大隻!!止係近鏡咁影!!而嗰隻又唔係兔!!係老鼠仔!!啲人放隻老鼠仔去喂隻蜘蛛!!真殘忍!!老鼠仔安息吧!!
生物鏈的一環,沒什麽的
:ono 好殘忍!是用倉鼠去餵那隻飼養的蜘蛛吧!
  g# Y- r( C/ C4 Jtvboxnow.com
& G) T" M; U9 |  r) htvb now,tvbnow,bttvb蜘蛛根本不是寵物,心情不佳會攻擊人類,危險~
:ono 甘大支
:ono :ono :ono 我最惊蜘蛛戛。。。。。。仲要甘大只添!!!!!
thanks for sharing..

  c* z5 q5 `7 ^- htvb now,tvbnow,bttvbtvb now,tvbnow,bttvb& I7 ~4 E1 l7 a* h. ^& V
只兔子仲好細,係嘩?
好大只
poor rabbit...
点生得咁鬼大啊
NOOOOOOOOOOOOO
这不是真的吧,有这么大的蜘蛛吗
利害 thank you so much !
返回列表