不過我自己有另一種方法...我諗應該無人知,,事關係我自創的~~~
+ ]! i& ~ T5 aTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。2 w+ h" E+ T4 k$ v& ]: S! C/ v& V
首先,你nose塞啦...咁你就吸一口氣,唔好呼,,打死都唔呼....癮住,,在癮的過程之中,,可以嘗試不斷掙扎(好似被人掩口謀殺,要反抗咁)
$ V. Q7 h. ^& c
2 ^' L6 v6 X( \tvb now,tvbnow,bttvb到一個極限的時候,可以試下用反個nose呼吸.....睇下可唔可以,,我自己就得...想用大家分享下這個方法' a* G+ f9 G$ T3 ^' K+ p; f
5 P5 i) M+ q0 D0 Wtvb now,tvbnow,bttvb至於有咩科學根據?? 我個人是讀理科,,讀生物學時,知道各種生物都希望生存......假設人類沒有口的話,只有nose,,咁當人一nose塞時,咪死囉...各種生物係唔會讓自己死亡,,so在唔用口呼吸時,,nose塞...人自自然然就通留...令我們可以繼續吸氣...... |