返回列表 回復 發帖

回應 char_char3000 第 1 篇文章

谢谢分享!!!!
真係好搞野啵
好不错的代码。
omg~
乜都冇既??
啥都沒有啊!
哈哈
0 @1 t- f' t7 x0 }# }3 u好好玩阿
& W+ l5 T1 p8 ^  R" I5 E0 s# X$ |: F真棒
" T$ L# I1 v) u  P3 V公仔箱論壇下次也要學個java
酷炫~哈哈~
; K% F" m/ P7 H公仔箱論壇不过很废~
HAHAHA~~SO FUNNY
5 h2 l$ U+ w5 cTHX
我靠牛比的
coooooool~!!! thanks!!
wow.....amazing....faint
作用唔大....只係有d得意
頭暈呢....開始
咩都無發生噢
返回列表