返回列表 回復 發帖

[文章轉貼] 男仔要具備咩條件d女仔先會易搭糖??

我個人認為最少具備以下三點:* L! A) U/ n) ~2 x' j
% S" g8 [! N+ u
1,有才華' N- L% |" C4 V  |# H2 u

/ I1 j  k+ T. j3 u2 F公仔箱論壇2.有外表tvb now,tvbnow,bttvb, P" |  c4 M3 d3 T  U

  w1 {! ^# f/ s# a: }tvboxnow.com3.有家底
返回列表