返回列表 回復 發帖
電影版的看過了' w1 `! s) N% }  k# u
男女主角也換了, G6 ~. R" m6 S8 a2 H
希望一樣好看
第一部雖然沒有看公仔箱論壇* g& b* ~/ H' I; p* N7 U. q
但想想會出第二部應該會不錯看吧
0 n/ h! h$ r4 U& d來看看囉謝大大
Itr's worth the wait.
thanks  
等新一季, 等到好心急, 多謝樓主~~~!
Good! 又可以睇伊藤淳史喪喊了!
有第 2 季正
THX FOR SHARE
Thank you very much for sharing, keep up the good work.
thanks
I do get it
this looks good!! thanks for sharing... i guess im gonna love it
thx bro share
Thank you for sharing
Thanks for sharing
返回列表