標題:
有冇方法將播緊既video 變成圖片?
[打印本頁]
作者:
sherryjiro
時間:
2006-6-28 10:07 PM
標題:
有冇方法將播緊既video 變成圖片?
大家 plz help
tvboxnow.com( p: F5 Y+ q) l( @5 Z
8 H5 f8 U& b: ~' B% ]/ D- K- R; _9 }4 T. @公仔箱論壇
我想將video既一部分變成圖片...但都唔得..你知道點整ma?
作者:
chrischow1hk
時間:
2006-6-29 12:12 AM
用 GOM palyer
作者:
zhouyu
時間:
2006-6-29 01:10 AM
Media Player Classic 都有SNAP SHOT 功能的
作者:
sherryjiro
時間:
2006-6-29 01:25 AM
真太好呀...知道點用呀...thz
作者:
ming_999
時間:
2006-7-5 02:41 AM
GOM palyer
歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://tvboxnow.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0