Board logo

標題: 有冇方法將播緊既video 變成圖片? [打印本頁]

作者: sherryjiro    時間: 2006-6-28 10:07 PM     標題: 有冇方法將播緊既video 變成圖片?

大家 plz helptvboxnow.com( p: F5 Y+ q) l( @5 Z

8 H5 f8 U& b: ~' B% ]/ D- K- R; _9 }4 T. @公仔箱論壇我想將video既一部分變成圖片...但都唔得..你知道點整ma?
作者: chrischow1hk    時間: 2006-6-29 12:12 AM

用 GOM palyer
作者: zhouyu    時間: 2006-6-29 01:10 AM

Media Player Classic 都有SNAP SHOT 功能的
作者: sherryjiro    時間: 2006-6-29 01:25 AM

真太好呀...知道點用呀...thz
作者: ming_999    時間: 2006-7-5 02:41 AM

GOM palyer




歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://tvboxnow.com/) Powered by Discuz! 7.0.0