
原帖由 gaby0220 於 2006-8-24 12:23 AM 發表tvb now,tvbnow,bttvb9 h ]1 K! ^/ i. Z
我係media player睇緊dat的野....
但係明明有雙聲道..
但係就冇得選聲道.....
有冇d咩程式可以整到佢有得選呀??
原帖由 gaby0220 於 2006-8-27 12:09 AM 發表
我冇2.54f呀...可吾可以post出黎呀??
吾該哂你呀......
| 歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://tvboxnow.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |