
原帖由 brandychiu 於 2006-8-25 08:27 PM 發表tvboxnow.com9 O3 m* u- b1 i2 ]: k" N
用winrar解壓縮之後就開到ga la~
原帖由 fungyrung 於 2006-8-25 11:08 PM 發表公仔箱論壇8 z; k6 O( n* g
去呢到 download 個 K-Lite Codec Pack 啦tvboxnow.com+ v/ R' C* a2 c; _" i- r: I+ T
http://www.free-codecs.com/K_Lite_Codec_Pack_download.htm
| 歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://tvboxnow.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |