原帖由 chi娃娃 於 2006-8-30 01:01 AM 發表2 e9 l6 \( y9 d2 I0 v, x* l9 F7 q 我燒到VCD啦...... & Q( w& h- f$ J) x2 hTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。不過唔係用樓主嘅方法...我用軟件轉視頻格式.....
原帖由 chi娃娃 於 2006-9-1 04:14 PM 發表 ' B8 y3 k4 |5 B公仔箱論壇講漏句...就係轉換格式...再用Nero燒...