標題:
[戀愛自白]
一個好耐都冇拍過拖既男生
[打印本頁]
作者:
DEMOBOY
時間:
2011-11-25 08:13 PM
標題:
一個好耐都冇拍過拖既男生
一個好耐都冇拍過拖既男生,慢慢先發覺依家想識D女仔都難,搵女友
公仔箱論壇; X5 y! d# n0 D) K
仲難.....自己工作又接觸唔到女仔...有時喺搭車見到D女仔,唔通
1 I* b( I# S% o- I9 d# h
走埋去同佢講(可唔可以同妳做過朋友呢?)有時D朋友問點解唔搵返個
4 G* V( K) c5 s. \
女友,我都想.....我只係喺度呻吓!祝福睇完我呻依段既妳地...開
& _4 s1 S/ ]. U8 H9 ^6 y8 S- Z( Otvb now,tvbnow,bttvb
開心心...甜甜蜜蜜
歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://tvboxnow.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0