Board logo

標題: [食肆地點] 边间韩烧好味又抵食@0@?? [打印本頁]

作者: kyonsze321    時間: 2008-3-3 06:03 PM     標題: 边间韩烧好味又抵食@0@??

去食过韩烧既你,,,,觉得边间最好呢???
3 {) x3 C+ B1 d+ Z% O* D" atvboxnow.com原因系.....tvb now,tvbnow,bttvb, V- y. }: |% E
服务态度???食物水准???
0 d* L2 _+ V2 O8 @环境优美???定系其他呢????
9 k' n% T# b0 r: y, T- o& E:onion14: :onion14:
作者: kyonsze321    時間: 2008-3-13 12:02 AM

辛苦开的题~~竟然没人回复~~太无趣了!!
作者: moxfactor    時間: 2008-3-18 03:06 PM

香港嚰? 大陸嚰?  ....簡體字呢~~~  重要講緊既都係d食唔死算好彩既港式一價任食韓菜




歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://tvboxnow.com/) Powered by Discuz! 7.0.0